Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 3 juli 2017

Biertje?

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor de leuke berichten op mijn vorige kaartje, ik lees ze met veel plezier. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik heb gemaakt voor mijn neefje die afgelopen weekend 16 is geworden.

Het DP is van een blok van de Boekenvoordeel de stans is van Marianne Design
De digi heb ik gekleurd met FaberCastell Polychromos
en het geheel afgewerkt met wat plakparels


Hier nog een foto van de kaart liggend.
M'n neefje vond de kaart erg leuk.
De sketch is van Cheerfull Sketches en heb ik gespiegeld


Met dit kaartje wil ik meedoen bij:

Fijne dag nog!


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met het grappige plaatje Grietje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt, ik vind de digi erg leuk.. viel vast in de smaak,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke digi voor een mannenkaart.
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een gaaf olala kaartje Grietje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, very colorful and cheerful!!!

    Thanks for joining Crafty friends

    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, wat een leuk kaartje voor je neef met een wel erg verleidelijk plaatje☺☺
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje. Leuke sketch.
    bedankt voor het meedoen met de DragonFly Dreams Challenge.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What fun colors! Thanks for sharing your card on the Dare 2B Artzy Bright Colors Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute card; love all the fun colors! Thanks for entering the D2BA Challenge! -Tasha :)

    BeantwoordenVerwijderen