Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 3 januari 2018

A is for Award

Hoi allemaal,

Is iedereen weer wat bijgekomen van Oud en Nieuw? Ik ben in ieder geval klaar voor het nieuwe jaar. 3 dagen werken en 5 DT teams ik maak lekker tijd om te knutselen en dit jaar wordt ik 40 (hellup)... om dat ook in blogland te vieren heb ik een leuke Candy, maar meer daarover aan het einde van deze maand. Hou in ieder geval mijn blog een beetje in de gaten...

Nu tot de orde van de dag namelijk de nieuwe challenge bij Sunny Day Crafting #68 A is for award, en hier is mijn voorbeeldkaartje:
Het DP en de stempel zijn van de Action
De stempel is ingekleurd met 3D verf

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje, want dat is een van mijn goede voornemens dit jaar; donderdag kerstkaart dag. Iemand anders ook goede voornemens betreffende onze hobby?



5 opmerkingen:

  1. Nice card. Like the medal.

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#13 – ATG to the blog birthday}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#13 – ATG to the blog birthday}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#44 - Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful creation!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#13 – Anything Goes + Blog Hop)
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice Card.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, love the design! Thank you for sharing with us over at Love To Craft! Hope to see you again!
    Sherry x - DT for Love To Craft

    BeantwoordenVerwijderen